poniedziałek, 25 maja 2015

Casual


Cześć ! :)

Od wczoraj mieszkam w Poznaniu i tutaj czas płynie zdecydowanie trzy razy szybciej. Mam wrażenie że dobra trwa w tym mieście 10h, pewnie dlatego, że resztę dnia spędza się w komunikacji miejskiej. Znalazłam już kilka świetnych miejsc na zdjęcia i pewnie w wolnej chwili się tam wybiorę :)
To już ostatnie zdjęcia, na których nie mogłam ogarnąć moich włosów, mam nadzieje, że nie jest aż tak źle, jak myślę, że jest.



W tym secie postawiłam na wygodę, a buty, które mam na sobie są po prostu rewelacyjne i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Już kiedyś widzieliśmy rzut na długie swetry, później jednak przestało się je zauważać. Teraz zagościły w moim sercu na nowo :)


Sweter - h&m
Spodnie - Bershka
Futerko - Zara
Torebka - ZaraButy - Nike Roshe Run


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz