środa, 28 maja 2014

More Elegant Than Usual


Cześć :)
Z racji tego, że dzisiaj mam troszkę więcej wolnego czasu postanowiłam nie czekać do weekendu i napisać coś tutaj :)
W takie dni jak ten, kiedy za oknem widać tylko jak pada deszcz ratuję się moim ciepłym łóżkiem, herbatą, słuchawkami i laptopem, bądź książką kiedy odłączą mi internet ;p
Oto kilka moich propozycji, które prawdopodobnie jeszcze bardziej Was zdołują w tak ponurą pogodę, ale ta muzyka to cała ja :)





     POSŁUCHAJ      POSŁUCHAJ     POSŁUCHAJ       POSŁUCHAJ   POSŁUCHAJ  POSŁUCHAJ



Dzisiaj jestem dla Was bardziej elegancka :)
Na sobie mam :

Koszula - Mohito
Spódnica - SIMPLE
Kopertówka - Solar
Obcasy - Deichmann
Kolczyki - Apart




















 taką siebie widzę na przykład podczas rozmowy o pracę :)
co Wy na to?:>









 zainspirowane z VOICE OF POLAND ;D haha :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz