poniedziałek, 12 maja 2014

Double Black


Cześć ! :)
Nie mam ostatnio weny do napisania jakiejś długiej i twórczej notki. Cały czas zmęczona, wiecznie zmęczona, całkowicie nie wiem czym. Maturzyści odeszli, więc teraz, na troszkę ponad miesiąc przed wakacjami zacznie się szkolne szaleństwo. Nauczyciele nie mając co robić zaczną męczyć kogo? Brawo. Drugoklasistów. 
Jednak jak przywilej II klasy liceum mamy weekendowe 18stki i oto odzwierciedlenie mojego ostatniego imprezowego outfitu, gdzie postawiłam jednak bardziej na elegancję. W tamtej stylizacji użyłam jednak cienkich, ale całych czarnych rajstop, tutaj zmiana.

Na sobie mam :
Koronkowa bluzka - Funk'n'Soul
Spódniczka - Troll
Buty - Deichmann
Torba ( moja ukochana ) - Atmosphere/Primark 



















trzymajcie się wszyscydużo uśmiechu w tak ponury dzień
:)


 jeszcze tylko moja nowa kredka do oczu Golden Rose
w tak przepięknym chabrowym kolorze, na którą wydałam (AŻ!) 6,70zł
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz