wtorek, 15 kwietnia 2014

Brads


Witajcie ! ;)
Ostatnio zdecydowanie Karolina ma za dużo czasu na myślenie o pierdołach.


Mam dla Was dzisiaj stylizację ćwiekową, jeśli tak to można nazwać.
Na sobie mam :
koronkowa bluzka - Stradivarius
spodnie w ćwieki - Pull & Bear
obcasy - Deichmann



















Piosenka, która zawładnęła moim sercem
Skylar Grey - Words




Tak wiele pytań
Jednak mówię sama do siebie
Wiem, że nie możesz mnie już usłyszeć
Nigdy więcej
Mam wam tak wiele do powiedzenia
A przede wszystkim pożegnać się
Lecz wiem, że nie możesz już mnie usłyszeć

W mojej głowie jest tak głośno
Od słów, które powinnam powiedzieć
A kiedy tonę w swych żalach
Nie mogę cofnąć słów

Im dłużej tu stoję
Tym głośniejsza jest cisza
Wiem, że nie ma cię, lecz czasem przysięgam, że słyszę
Twój głos, gdy wiatr zawieje
Zatem mówię do cieni

Z nadzieją, że może słyszysz mnie, gdyż chcę abyś wiedział


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz